pondelok 10. júla 2017

Celine Dion New "Un Peu de Nous" 3CD July 21,2017

Find the setlist of the big hits (in their studio version) that Céline Dion played during her French concerts of 2017 on a double CD. And to plunge back into the memory of these exceptional shows, sing the biggest titles of Céline Dion on their official instrumental versions!
In total, 3 CDs to live and relive your incredible summer 2017 with Céline Dion!

Disque : 1
  1. Dans un autre monde
  2. Terre
  3. L'étoile
  4. Ordinaire
  5. On ne change pas
  6. Je sais pas
  7. Immensite
  8. Et je t'aime encore
  9. Zora sourit
  10. Si c'etait a refaire
  11. A vous
  12. Le ballet
  13. Loved me back to life
  14. Because you loved me

Disque : 2
  1. S'il suffisait d'aimer
  2. Ziggy (un garcon pas comme les autres)
  3. Tous les blues sont ecrits pour toi
  4. Refuse to dance
  5. Love is all we need
  6. Treat her like a lady
  7. Misled
  8. Love can move mountains
  9. River deep, mountain high
  10. My heart will go on
  11. Encore un soir
  12. Pour que tu m'aimes encore

Disque : 3
  1. L'étoile
  2. Ordinaire
  3. Je sais pas
  4. Immensite
  5. Et je t'aime encore
  6. Si c'etait a refaire
  7. A vous
  8. S'il suffisait d'aimer
  9. My heart will go on
  10. Encore un soir
  11. Pour que tu m'aimes encore
  12. Parler a mon pere
  13. Les yeux au ciel
  14. J'irai ou tu iras
  15. Qui peut vivre sans amour?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára