štvrtok 30. mája 2019

CELINE DION ELLE MAGAZINE ROMANIA JUNE 2019

ELLE INTERVIU: Celine Dion – Am doar un an
La 51 de ani, Céline Dion îmbrățișează schimbarea: diva din Québec tocmai a pus capăt celor 15 ani de spectacole în Las Vegas, iar acum este mai în vogă ca niciodată, reinventându-se ca vedetă a Instagramului, alăturându-se echipei L’Oréal Paris în calitate de "nouă imagine la nivel global" și făcând ultimele retușuri la noul său album, care promite să fie un succes. Céline a vorbit în exclusivitate cu ELLE despre feminism, gestionarea garderobei și copiii care cresc prea repede.

Céline Dion dansează. Își ridică brațele lungi și zvelte într-un arc deasupra capului, ridicând simultan capa din tul a rochiei sale mini Dior Haute Couture. Corpul ei, extrem de subțire, dar foarte tonifiat și bronzat, este orice, numai fragil nu. A dansat sub căldura reflectoarelor timp de patru ore și chiar și fotograful Tom Munro, în general un monument al indiferenței britanice, pare fermecat de energia ei nestăvilită. Nimeni nu i-a sugerat lui Céline să se miște așa, dar face asta pentru că pur și simplu așa este ea.

Este o femeie care trăiește pe scenă și știe mereu cum să o ia în stăpânire, posedată de muzică, fredonând fiecare melodie pe care Pépé Munoz, confidentul ei (și, întâmplător, un bărbat chipeș) o cântă pentru a acompania ședința foto. Practic, singurul moment în care își permite o pauză rapidă este atunci când trebuie să-și schimbe ținuta. Apare asistenta cu „apa de cocos”, iar Céline ia o înghițitură cu paiul, apoi urmează asistenta responsabilă de retușul coafurii și asistenta cu rujul. We Will Rock You răsună în tot studioul, iar artista își reia poziția, cu spatele arcuit, ținând ritmul cu tocurile pantofilor stiletto, cu pumnii străpungând aerul, Freddie Mercury într-o ținută verde cu paiete de la Alexandre Vauthier Couture. Eu, împreună cu alți 20 de privitori, stăm în zona din spate a studioului, încremeniți, și deodată îmi dau seama că înflorirea lui Céline Dion din ultimele luni n-ar trebui să fie, totuși, o surpriză. Această femeie aparent fragilă este o veritabilă forță a naturii, care pur și simplu nu se oprește niciodată. Céline Dion vorbește cu sinceritate despre această nouă perioadă din viața ei.

ELLE: Au trecut trei ani de când René nu mai e. Cum s-a modificat durerea ta în acești ani? Oare sentimentele de tristețe au început să fie estompate de amintirile frumoase?
Céline Dion: Sentimentele mele se schimbă în fiecare zi. Cu siguranță este greu. Am pierdut iubirea vieții mele (se oprește melancolică un moment, înainte de a continua). Dar acum sunt chiar foarte bine, pentru că-l văd pe soțul meu zilnic, prin ochii copiilor mei. Am acești trei băieți extraordinari, prin care el continuă să trăiască, doar că într-un mod diferit. El face parte din mine, cântă împreună cu mine, știu că e mereu alături de mine.

ELLE: Pari să abordezi viața cu mai mult curaj și mai multă lejeritate. Atitudinea ta îmi amintește de o replică a unui actrițe franceze de comedie, Florence Foresti: „Să ai 50 de ani este ca și cum ai fi adolescentă cu un card de credit”… Așa te simți și tu?
C.D.: (râde) La 51 de ani… este ca și cum am luat-o de la capăt. Practic am doar un an! Și am atâtea proiecte în care sunt angrenată: am trei copii de gestionat, un adolescent de 18 ani, care este uimitor, și gemenii de 8 ani și jumătate; am spectacole, albume, particip la Săptămânile Modei, vizitez Parisul, muzeele… În sfârșit îmi permit să trăiesc viața la maximum. Când eram mai tânără, nu făceam altceva decât să exersez. Corzile mele vocale îmi conduceau viața, eram doar… o cântăreață. Acum mă bucur să fiu eu însămi, să explorez ce vreau să fac în viitor. Nu e niciodată prea târziu să începi, iar astăzi simt că trăiesc cei mai buni ani din viața mea.

ELLE: Și fiii tăi cum sunt?
C.D.: Minunat! Gemenii sunt școlarizați acasă. Acum știu să scrie și să citească și mă bombardează constant cu întrebări, ceea ce este foarte interesant, dar și foarte stresant. Iar întrebările… să spunem că la unele dintre ele am o reacție de genul… „Știi ce?! Întreab-o mai bine pe profesoara ta, pentru că n-am nici cea mai vagă idee!”. Să ai trei copii plini de energie este destul de obositor, dar prefer ca lucrurile să fie așa decât să stea pe canapea și să nu facă nimic! Și chiar și cei mici sunt suficient de maturi acum ca să-și dea seama cât de norocoși suntem. Viața noastră este fabuloasă. De exemplu, tocmai ne-am întors din China. Destul de cool, nu-i așa?!

ELLE: Copiii lui Céline Dion îmi par „normali”… Cum ai reușit să-i crești așa?
C.D.: Nu par normali, sunt normali! De fapt, sunt mult mai normali decât mine, uneori eu nu mă simt normală deloc! Cred că să crești înconjurată de 13 frați și surori mi-a dat ocazia să-mi însușesc niște valori care vor fi parte din mine pentru totdeauna.

Chiar dacă îmi doresc să fac schimbări în viața mea, să încerc lucruri noi, am un real sentiment de stabilitate interioară. Fundația (dragoste, atenție, afecțiune, sprijin) a fost așezată în copilăria mea timpurie, iar asta e ceva de neprețuit. Uneori îi spun lui Eddie sau lui Nelson: „Dragule, poți să-mi dai un șervețel?”. „Bineînțeles, mami!” De fapt, n-am neapărat nevoie de un șervețel, dar fac atât de multe pentru ei încât vreau să-i învăț să facă lucruri la schimb. Iar ei adoră să mă facă fericită. Poți fi Céline Dion și totuși să fii o mamă ca oricine altcineva. Cred că este în totalitate posibil să trăiești o viață extraordinară, fiind totuși o persoană obișnuită.

ELLE: Ca de la o mamă a unui băiat de 18 ani la alta: cum ar trebui să ne raportăm la viețile amoroase ale fiilor noștri?
C.D.: (dându-și ochii peste cap) Ce subiect delicat! Nu, serios, am o relație extraordinară cu René-Charles. În urmă cu trei ani, când a murit tatăl lui, i-am spus: „Vor fi întrebări importante despre dragoste și viață pe care nu i le vei putea pune. Dar voi fie eu aici, ca să mă întrebi. Nu va fi deloc ușor, va fi inconfortabil, dar este ceva ce trebuie să fac. Conversațiile pe care le avem pot fi destul de… intimidante. De obicei, îi zic: „Îți voi spune ceva, doar o singură dată, iar apoi este la latitudinea ta să-ți folosești inteligența și bunul-simț pentru a-ți aminti ce ți-am spus și pentru a pune în practică”.

Fotografii: Tom Munro;
Stilist. Charles Varenne.
Interviu: Alix Girod de lAin.

Pentru a obține machiajul lui Céline Dion încearcă: Infailible 24HFresh WearFoundation, Infailible More Than Concealer, Unbelieva Brow, Paradise Exotic Mascara, La Petite Palette Nudist, Glow Mon Amour Highlighting Drops, Color Riche Shine Lipstick 657.

Coafura lui Céline Dion: Stéphane Lancien pentru LOréal Paris, folosind: culoare Excellence Crème nuanța 7, blond, Stylista Beach Wave Mist, Elnett Satin Luminize, Stylista Short Hair Styling wax, Extraordinary Oil.

Fotografii: Tom Munro.
Asistent foto: Thomas Hill.
Stilist: Charles Varenne.
Asistent styling: Cody Allen.
Coafură: Stéphane Lancien pentru LOréal Paris.
Machiaj: Val Garland pentru LOréal Paris.
Manichiură: Tiffany Walker.
Céline Dion a fost asistată de stiliștii ei personali: Pépé Munoz și Shirley Lopez.
International Celebrities Editor: Virginie Dolata.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára