streda 8. augusta 2018

Celine Dion Live ROD LAVER ARENA Melbourne, VIC August 7/8,2018

I’ve wanted to sing John Farnham’s “The Voice” on my tours for so many years, and it’s been so great to finally do it on this tour. But I still can’t believe that I got to perform it with the one-and-only, John Farnham! I will never forget this, the thrill of a lifetime. John, thank you for your incredible talent, you’re amazing. I love you! Thank you, Melbourne! - Céline xx…

Pendant des années, j’ai voulu chanter The Voice de John Farnham en spectacle, et enfin je l’ai fait pour cette tournée. Je ne peuxtoujours pas croire que j’ai eu la chance de performer avec le seul et unique, John Farnham! Je ne l’oublierai jamais, le frisson d’une vie. Merci John pour votre incroyable talent, vous êtes fabuleux. Je vous aime ! Merci Melbourne ! - Céline xx…
📷 Brian Purnell of Mushroom Creative House
#CelineDonLive2018
-----------------------------------------------------















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára